Fitness a bar Stodola Drnovice

 Telefon: 731 825 854

VacuElite

únor 13, 2014 1946 Hits

Trápí Vás celulitida, přebytečný podkožní tuk nebo chcete vytvarovat svou postavu? VacuElite – chůze v podtlaku je tím správným řešením! Je to absolutně efektivní cvičení pro ztrátu centimetrů na obvodu bříška, stehen a hýždí.

Cvičení VacuElite, je metoda na bázi běžeckého pásu s kombinací podtlakové komory. Tím se postupně docílí úbytku celulitidy na stehnech i zadečku, ale také dokonale odbourává nadbytečné tukové buňky. Při této metodě jste po pas uzavřeny ve vakuové komoře, díky které jsou tkáně stejnoměrně prokrvovány, a tím je spalování tuků na dokonalé bázi pro odstraňování. Přístroj dokonale podporuje činnost lymfatického systému. Od pasu dolů jsou spodní partie těla dokonale prokrvovány a díky tomu se odvádí z těla mnoho odpadních látek. Vaše pokožka se začne okysličovat, celulitida mizí, pokožka začne být také velmi dobře zásobena enzymy, vitamíny apod. Tím se docílí dokonale jemné a hladší pokožky na spodní části těla. Jednorázové cvičení se doporučuje nejdéle na 30 minut.

 

Průběh cvičení na VacuElite

  1. Samotné cvičení spočívá ve 30-minutové svižné chůzi na standardním běžeckém trenažéru uzavřeném v podtlakové kabině.
  2. Pro cvičení je vhodné zvolit přilnavé tepláky, bavlněné triko a lehké sportovní boty.
  3. Před cvičením se doporučuje jíst uhlovodany (rýže, brambory, těstoviny nebo müsli).
  4. Před samotným cvičením se doporučuje zahřátí celého organismu alespoň po dobu 10 minut cvičením, protažením nebo použitím rolleticu. Zvýšením tepové frekvence do aerobního pásma ještě před vstupem do přístroje se urychlí nástup spalování tuků a následné formování problematických partií.
  5. Před vstupem do přístroje je vhodné namazat si spodní partie těla krémem na celulitidu.
  6. Při chůzi je průběžně monitorována tepová frekvence, a to z důvodu, aby si klientka uměla hlídat své aerobní pásmo, které se liší přihlédnutím k věku ženy, a to právě za účelem dosažení účinného cvičení. Se zvyšující se tepovou frekvencí totiž metabolismus přestává brát energii z tuků a přechází na glykogenové, tedy sacharidové energetické zásoby. Právě v aerobní fázi je pak spotřeba energie hrazena z 80% tuky a pouhých 20% cukry.
  7. Cílovou rychlost v komoře vždy přizpůsobit denní formě, max. 6 km/hod
  8. Při cvičení je vhodné střídat jak podtlakové fáze, tak rychlost chůze, příp. zakomponovat infračervené záření v kabině, jelikož tím dochází ke zvyšování účinků.
  9. Po cvičení není vhodné jít do sauny, solária nebo zatěžovat nohy nadměrným sportem.
  10. Po cvičení jíst bílkoviny (ryby, maso, drůbež, syrovátku).
  11. Cvičení v podtlakové komoře lze realizovat vždy nejdříve obden.
  12. Terapie minimálně 20 aplikací 3 x týdně pro maximální „nastartování" látkové přeměny. Výsledky jsou viditelné již po 10 aplikacích (dochází k vyhlazení kůže a k centimetrovým úbytkům).
  13. Dále se můžete rozhodnout pokračovat v další likvidaci tuku při stejné intenzitě nebo stabilizovat dosažené výsledky při jednom cvičení týdně.

 

Pro koho je vhodná metoda cvičení v podtlaku?

·      maminky po porodu

·      ženy i dívky, které trápí celulitida

·      pro všechny, kteří rádi sportují

·      začátečníky nebo ty, kteří nemají rádi skupinové sporty

·      pro všechny s cílenou představou o spalování tuků bez vedlejších účinků / hubnutí na prsou a pod.

·      pro všechny, kteří si chtějí dokonale prokrvit a okysličit tělo

 

Čemu prospívá aplikace cvičení v podtlaku?

·            cílené spalování tuku problémových partií

·            odstraňování celulitidy

·            aktivace krevního oběhu

·            aktivace lymfatického systému

·            zvýšení sebevědomí

 

Pro koho není aplikace cvičení v podtlaku vhodná?

I přesto, že je tato metoda velmi účinná, nedoporučuje se pro každého s ohledem na zdravotní stav. Proto je vhodné se o této metodě raději poradit s lékařem. Jedná se většinou o ženy a dívky, které trpí těmito podobnými zdravotními problémy. Konzultace s lékařem, je v těchto případech nutná. Je to například:

·         Pokud trpíte křečovými žilami, záněty nohou nebo podobné zdravotní problémy.

·         Cukrovka, nádorové onemocnění, mozkový nebo srdeční infarkt.

·         Ledvinové nebo jaterní problémy, chronické problémy se žilami dolních končetin.

·         Je velmi nevhodné při nadměrné hyperpigmentaci, exematickou dermatitidou, ale také při bércových vředech.

·         Trombózy, vysoký krevní tlak a podobně.

·         Hemeroidy a chronická žilní nedostatečnost.

·         Není vhodný pro těhotné ženy vzhledem k tomu, že při této metodě dochází k silnému prokrvení pánevního dna a mohlo by dojít k potratu!

Share it!

Kontakt

Fit studio Stodola
Drnovice 789
683 04 Drnovice u Vyškova
Mobil: 731 825 854
Email: info@stodoladrnovice.cz

Galerie

facebook_page_plugin